Torsdagsklubben

TORSDAGSKLUBBEN är en träningsgrupp som startades upp för några år sedan och som i dagsläget består av ett tiotal medlemmar.

Målsättningen är att vi ska aktivera och träna våra hundar under kontrollerade former och att vi ska ha roligt tillsammans med dem.

Vi samlas klockan 10 och ”jobbar” med våra hundar individuellt och i grupp under en timme, eller så länge vi orkar. Oftast finns även rallylydnadsskyltar ute på appellplanen.
Vid 11-tiden är kaffet klart för en stunds social samvaro, hundprat och andra frågor och funderingar. Den/de som önskar kan fortsätta att träna hund på appellplanen efteråt. Vi disponerar appellplanen mellan 10 och 12.

TORSDAGSKLUBBEN är avgiftsfri men vi betalar en liten slant till kaffet. Det finns bara ett måste: medlemskap i Höganäs BK.

Christina Ekman Ljungström ansvarar för gruppen men vi hjälps alla åt med de praktiska detaljerna.

Alla är välkomna att träna och bidra med egna erfarenheter från samvaro med sin hund (-ar).

Är du intresserad att delta i TORSDAGSKLUBBEN så hör av dig till
Christina 0704-218201

Välkomna önskar Christina